tisdag 11 mars 2008

Karatejogg

Efter att jag lämnat sonen på tisdagens karateträning gav jag mig ut på en liten och försiktig runda.
Kände fortfarande av lite träningsvärk och stelhet i benen efter söndagens "urladdning".
Första kilometern var jag ordentligt stel i musklerna men efterhand som värmen spred sig i kroppen gick det bättre.
Avslutningen kändes ganska behaglig och efter en ordentlig stretching har träningsvärken nästan försvunnit.

Sträcka: 3 km
Tid: 18 min
Musik i Ipod: Bo Kaspers orkester

Vilken ångest jag fick efter strechingen, min Ipod hängde sig. Som tur är hittade jag lösningen på Apple.se.
Tack Steve......

1 kommentar:

Benet sa...

Bra pass. Nästa pass så kör du halvmilen igen, ok? :-)

Jag fick också "panik" när min iPod hängde sig. Neej! Är den kass? Dyra reparationer?

Mittknapp + Menuknapp i ett antal sekunder och saken var biff :-)

På tal om prylar som "går sönder". Någon av ungarna (förmodligen T) har varit och pillat (eller tappat något) på mitt nya Apple-tangentbord och lyckats sabba '0'-tangenten på den numeriska delen. Såååå lack jag blev igår när jag upptäckte det. Som tur var för ungarnas skull hade de redan gått och lagt sig. Jag var riktigt förbaskad, eftersom jag vid så många tillfällen förklarat att iMacen är min, PCn är deras. Och detta för att slippa sådana här situationer med fördärvade prylar...