fredag 11 april 2008

Godmorgon

Beep, beep, beep, 05.30, ännu ett morgon pass. Det var lättare att komma upp idag än det var förra veckan.
Gav mig ut i ett lite frostigt Skåne där termometern stod på -1,5 grader. Försökte mig inte på något tempolopp utan sprang i en ganska skön fart för att vara innan frukost.
Har haft lite känningar av "Benslag" (ömhet på insidan av vänster knä) några dagar. Som tur är verkar det ha försvunnit.
Jag kände inget under löpningen och inget senare under dagen.

Sträcka: 4,7 km
Tid: 28 minuter
Musik i Ipod: Nisse Landgren Funk Unit "Funky ABBA" (En gudomligt bra platta som jag varmt kan rekommendera)

2 kommentarer:

Bureborn sa...

Bra musiksmak herrn´ har!
Har aldrig testat att springa till Landgren dock. Jag lyssnar på bra musik, och kutar till skit.:-)
Kanske borde man tänka om?

Ställa väckarklockan för morgonpass, det är starkt det!

Benet sa...

Härligt Johan! Morgonpass är något speciellt! Man känner sig så ofattbart nyttig och mår så gott. Speciellt när människor i ens när omgivning rister på huvet och påstår att man inte är klok :-)

Bra tempo där. Precis lagom för en morgonrunda!

Och i sällskap med Nisse Landgren! Suveränt! Kan du förresten inte förära oss med en liten bild av denne trombonvirtous?